Agenția de Dezvoltare Regională Sud anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de șef al Secției monitorizare și evaluare.
Scopul general al funcției: Monitorizarea implementării politicii de dezvoltare regională la nivelul regiunii de dezvoltare și monitorizarea post-implementare a proiectelor.
Sarcinile de bază:
- Monitorizarea implementării politicii de dezvoltare regională la nivelul regiunii de dezvoltare;
- Evaluarea proiectelor de dezvoltare regională;
- Acumularea informației referitoare la procesele care au impact asupra dezvoltării regiunii;
- Crearea și menținerea bazei de date cu principalii indicatori statistici de dezvoltare și a proiectelor de dezvoltare regională;
- Pregătirea rapoartelor și analiza activității de implementare a proiectelor investiționale de dezvoltare regională;
- Pregătirea rapoartelor de activitate internă;
- Pregătirea rapoartelor de implementare a documentelor de politici;
- Prezentarea către Consiliul regional și Autoritățile naționale a rapoartelor anuale și semestriale privind implementarea documentelor de politici de dezvoltare regională;
- Crearea și actualizarea bazei de date statistice din regiune;
- Participare la procesul de planificare strategică prin oferirea datelor actualizate pe regiune și rapoarte/recomandări pe documentele de politici existente;
- Asigurarea monitorizării indicatorilor și creează hărțile utilizând date statistice pe regiune
Condiții de participare la concurs:
Condiții de bază:
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sunt stabilite cerințe speciale de sănătate;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
- în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție.
Studii: Superioare, de licență sau echivalente în domeniul tehnic, economiei, analizei de date statistice, audit financiar, administrării afacerii.
Experientă profesională: minimum 2 ani în domeniu.
Cunoștințe:
- Limba română, cunoașterea limbilor de circulație internațională constituie avantaj;
- Abilitați de lucru cu documentele, de consultare și instruire a cetățenilor, comunicare eficientă, lucru în echipă;
- Cunoștințe avansate de operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Internet;
- Cunoașterea managementului financiar.
Abilități: abilități de motivare a personalului, de a lucra în echipă, de a mobiliza personalul, de a planifica și elabora documente de analiză și sinteză, abilități de lucru cu informația, organizare, elaborare a documentelor de tip rapoarte, prezentare, instruire, motivare, mobilizare de sine, soluționare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă.
Atitudini/comportamente:
- responsabilitatea față de atribuțiile de serviciu:
- respect față de oameni, spirit de inițiativă, diplomație, creativitate, flexibilitate, disciplină:
- responsabilitate, rezistență la efort și stres, tendință spre dezvoltare profesională continuă;
- ținută vestimentară în procesul exercitării funcției;
- respectarea normelor deontologice profesionale;
- evitarea conflictului de interese;
- sporirea competenței sale profesionale.
Persoanele interesate pot depune personal/prin poștă/prin e-mail Dosarul de concurs:
a) formularul de participare, se anexează pe pagina web a ADR Sud;
b) copia buletinului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;
d) copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 28 decembrie 2018 sau alte documente confirmative;
e) certificatul medical;
f) declarația pe proprie răspundere privind lipsa antecedentelor penale;
g) documentele care atestă prestarea voluntariatului - în cazul în care candidatul consideră necesar.
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
În situația în care dosarul de concurs se depune prin poșta sau e-mail, documentele în original se prezintă la data desfășurării probei scrise a concursului sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs.
Data limită până la care poate fi depus Dosarul de concurs: 05 septembrie 2022, ora 15.00.
Telefon de contact: 0241 26286
Adresa poștala: MD-4101, or. Cimișlia, bd. Ștefan cel Mare 12, etaj I.
E-mail: adrsud@adrsud.gov.md
Persoana de contact: Untilă Alina, specialist resurse umane.
Acte normative în domeniul de specialitate:
- Legea nr. 438/2006 privind dezvoltarea regională în Republica Moldova
- Legea nr. 27/2022 privind Fondul național pentru dezvoltare regională și locală
- Hotărârea Guvernului nr.40/2022 cu privire la aprobarea Strategiei naționale de dezvoltare regională a Republicii Moldova pentru anii 2022 - 2028
- Hotărârea Guvernului nr. 152/2022 cu privire la aprobarea Regulamentului privind gestionarea mijloacelor financiare ale Fondului național pentru dezvoltare regională și locală
- Hotărârea Guvernului nr. 127/2008 cu privire la măsurile de realizare a Legii nr. 438/2006 privind dezvoltarea regională în Republica Moldova.