Prima   -  Transparență decizională   -  Informație de interes public   -  Anunțuri - IREX Moldova angajează Coordonatori Regionali în cadrul Programului NOVATECA!

IREX Moldova angajează Coordonatori Regionali în cadrul Programului NOVATECA!

   
27.06.2014    

IREX este o organizație internațională non-profit ce desfășoară programe de liderism și inovare, ce au ca scop perfecționarea calității educației, creșterea independenței mass media, și promovează dezvoltarea unei  societăți civile pluraliste.
Sumarul programului:
Novateca este un program cu o durată de cinci ani care are scopul de a facilita transformarea bibliotecilor din Republica Moldova în instituții comunitare vibrante. Cu îndrumarea bibliotecarilor instruiți și cu susținerea partenerilor comunitari, cetățenii se vor bucura de acces gratuit la tehnologii moderne precum și de servicii inovatoare de bibliotecă proprii nevoilor moderne de informare.
Sumarul Poziției:
Sub supravegherea Managerului Parteneriate, Coordonatorul Regional va coordona activitățile dintre bibliotecile partenere și biroul central Novateca, va oferi suport în procesul de selecție a bibliotecilor și va fi responsabil pentru oferirea suportului curent sub formă de coaching și mentorat bibliotecilor din rețeaua Novateca.
Descrierea responsabilităților:

  •  Reprezentarea programului Novateca în regiuni și susținerea bibliotecilor în procesul de transformare a acestora în centre vibrante comunitare;
  • Vizitarea frecventă a bibliotecilor din rețeaua Novateca, oferirea asistenței necesare, suportul în soluționarea problemelor și coaching;
  •  Conducerea instruirilor și a altor mecanisme de asistență (ex. instruire online) adaptate necesităților bibliotecilor.
  •  Elaborarea mecanismelor de asistență și instruirilor care încurajează crearea și promovarea activităților și serviciilor noi de bibliotecă în funcție de cerințele comunității.
  •  Oferirea suportului în procesul de selecție în cadrul programului Novateca și anume, vizitarea bibliotecilor pentru a stabili gradul lor de pregătire înainte de a adera la rețeaua programului.

Calificări :

  • Diplomă de studii superioare;
  • Cel puțin 5 ani de experiență în poziții responsabile;
  • Abilități de înțelege și abordare a serviciilor de clientelă;
  •  Experiență de trainer și/sau mentorat;
  •  Abilități de comunicare fluentă (scris și oral) în rusă și română, fluența în limba engleză va reprezenta un avantaj puternic;
  •  Abilități excelente de comunicare interpersonală și de organizare;
  •  Abilități de lucru cu programele din pachetul MS Office (Word, Excel, Internet)
  •  Abilități proactive de soluționare a problemelor și de implementare in mod prompt a noilor reguli și proceduri;
  •  Cel puțin 5 ani de experiență în conducerea vehiculelor, categoria B, prioritate vor avea candidații ce dețin un automobil;
  •  Experiență în domeniul biblioteconomic va constituie un avantaj.

Pentru a aplica, expediați o scrisoare de intenții profesionale și CV-ul la:  hr@novateca.md (recomandat să indicați Coordonator Regional în subiectul mesajului)

Pentru mai multe informații vizitati  http://novateca.md/ro/about-novateca/employment

Data limită pentru aplicare: 23 iulie, 2014

Comentarii Adaugă comentariu
Comentaţi autorizându-vă cu:   Facebook Google Twitter Вконтакте OpenID Yandex Mail.ru Loginza MyOpenID WebMoney