Prima   -  Presa   -  Noutăți - Agenția de Dezvoltare Regională Sud anunţă concurs pentru suplinirea funcţiei publice vacante de șef al Secției monitorizare și evaluare

Agenția de Dezvoltare Regională Sud anunţă concurs pentru suplinirea funcţiei publice vacante de șef al Secției monitorizare și evaluare

   
14.03.2022   245 Accesări  

Agenția de Dezvoltare Regională Sud anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de șef al Secției monitorizare și evaluare

Scopul general al funcției: Monitorizarea implementării politicii de dezvoltare regională la nivelul regiunii de dezvoltare și  monitorizarea post-implementare a proiectelor.

Sarcinile de bază:

  • Monitorizarea implementării politicii de dezvoltare regională la nivelul regiunii de dezvoltare;
  • Evaluarea proiectelor de dezvoltare regională;
  • Acumularea informației referitoare la procesele care au impact asupra dezvoltării regiunii;
  • Crearea și menținerea bazei de date cu principalii indicatori statistici de dezvoltare și a proiectelor de dezvoltare regională;
  • Pregătirea rapoartelor și analiza activității de implementare a proiectelor investiționale de dezvoltare regională;
  • Pregătirea rapoartelor de activitate internă;
  • Pregătirea rapoartelor de implementare a documentelor de politici;
  • Prezentarea către Consiliul regional și Autoritățile naționale a rapoartelor anuale și semestriale privind implementarea documentelor de politici de dezvoltare regională;
  • Crearea și actualizarea bazei de date statistice din regiune;
  • Participare la procesul de planificare strategică prin oferirea datelor actualizate pe regiune și rapoarte/recomandări pe documentele de politici existente;
  • Asigurarea monitorizării indicatorilor și creează hărțile utilizând date statistice pe regiune

Condiții de participare la concurs:

Condiții de bază:

  • deține cetățenia Republicii Moldova;
  • posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
  • are capacitate deplină de exercițiu;
  • este apt/ă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sunt stabilite cerințe speciale de sănătate;
  • are studiile necesare prevăzute pentru funcția  respectivă;
  • în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție pentru motive disciplinare;
  • nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
  • nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție.

Studii: Superioare, de licență sau echivalente în domeniul  economiei, analizei de date statistice, managementul proiectelor, audit  financiar, administrării afacerii.

Experientă profesională: minim 2 ani în domeniu.

Cunoștințe: 

  • Limba română, cunoașterea limbilor de circulație internațională constituie avantaj;
  • Abilitați de lucru cu documentele, de consultare și instruire a cetățenilor, comunicare  eficientă, lucru în echipă;
  • Cunoștințe avansate de operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Internet;
  • Cunoașterea managementului financiar.

Abilități: abilități de  motivare a personalului, de a lucra în echipă, de a mobiliza personalul, de a planifica și elabora documente  de analiză și sinteză, abilități de lucru cu informația, organizare, elaborare a documentelor de tip rapoarte, prezentare, instruire, motivare, mobilizare de sine, soluționare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă. 

Atitudini/comportamente

  • responsabilitatea  față de atribuțiile de serviciu:
  • respect față de oameni, spirit de inițiativă, diplomație, creativitate, flexibilitate, disciplină:
  • responsabilitate, rezistență la efort și stres, tendință spre dezvoltare profesională continuă;
  • ținută vestimentară în procesul exercitării funcției;
  • respectarea normelor deontologice profesionale;
  • evitarea conflictului de interese;
  • sporirea competenței sale profesionale.

Persoanele interesate pot depune personal/prin poștă/prin e-mail Dosarul de concurs:

a) formularul de participare, se anexează pe pagina web a ADR Sud, în atașamentul Fișiere;

b) copia buletinului de identitate;

c) copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;

d) copia carnetului de muncă;

e) certificatul medical;

f)  declarația pe proprie răspundere privind lipsa antecedentelor penale;

g) documentele care atestă prestarea voluntariatului - în cazul în care candidatul consideră necesar.

Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.

În situația în care dosarul de concurs se depune prin poșta sau e-mail, documentele în original se prezintă la data desfășurării probei scrise a concursului sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs.

Data limită până la care poate fi depus Dosarul de concurs: 25 martie 2022, ora 15.00.

Telefon de contact: 0241 26286.

Adresa poștală: bd. Ștefan cel Mare 12, etaj I, MD-4101, or. Cimișlia.

E-mail: adrsud@adrsud.gov.mdadrsud@gmail.com

Persoana de contact: Untilă Alina, specialist resurse umane.

Acte normative în domeniul de specialitate:

  • Legea nr. 438/2006 privind dezvoltarea regională în Republica Moldova;
  • Legea nr. 27/2022 privind Fondul național pentru dezvoltare regională și locală
  • Hotărârea nr. 127/2008 cu privire la măsurile de realizare a Legii nr. 438-XVI din 28 decembrie 2006 privind dezvoltarea regională în Republica Moldova;
  • Hotărârea Guvernului nr. 386/2020 cu la planificarea, elaborarea, aprobarea, implementarea, monitorizarea și evaluarea documentelor de politici publice;
  • Codul Muncii al Republicii Moldova.